2016. február 29., hétfő

Tanfolyami tapasztalatok Marikától



"Évek óta szenvedtem a negatív erők zaklatásaitól. Már sokszor megfogalmazódott bennem a gondolat hogy jólenne eljutni arra a szintre amikor már semmi sem árthat nekem. Az egyik rítus az erő sávjainak a felöltése. Ez maga a védelem. Ugyanis van egy munkatársnőm aki megszállott és nem bírja az energiáimat. Korábban különböző védelmeket használtam.
Előfordult egypárszor túl fáradt voltam és védelem nélkül hagytam magam. És pont akkor ok nélkül belém kötött és olyan szinten felidegesített hogy több napba került mire visszaszeteztem a nyugalmamat. A tanfolyam után is úgy érzékelte hogy védelem nélkül vagyok és kezdte a támadást. Pár másodpetcig tartott úgy éreztem a támadó hullám végig ment rajtam és eltűnt nyom nélkül. Ez nagy sikerélmény volt számomra és nagy örömmel töltött el. Azóta jól megvagyunk. Magabiztosabb lettem,határozottabb. Köszönöm hogy megismertelek benneteket."
Marika
--------------------
Mi is köszönjük Marika, hogy megismerhettünk. Veled örülünk. Hajni, Gyöngyi